Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skrócony regulamin LKJ
hussar025 Offline

*

Liczba postów: 2 235
Dołączył: Apr 2012

#1
Skrócony regulamin LKJ
1. Pojedynek LKJ jest rozgrywany w sobotę i trwa 1 dzień. Składa się z czterech dwumeczów.

2. Wynik pojedynku składa się z sumy wyników 8 meczów - zgodnie z regułą 3 punkty za zwycięstwo, 1 punkt za remis. Bramki zdobyte w poszczególnych meczach nie mają wpływu na łączny wynik pojedynku klanów.
2.a. Zwycięstwo w pojedynku klanów daje 3 tzw. duże pkt. do tabeli LKJ, remis daje 1 pkt.

3. Do godz. 24 w niedzielę poprzedzającą mecz kapitan (bądź osoba wyznaczona przez niego) klanu gości podaje 4 drużyny, które wystąpią w pojedynku. O swoim wyborze kapitan klanu gości zobowiązany jest powiadomić na forum, podając także nazwy obu klanów oraz ligę, w jakiej one grają. Jeśli takowy skład nie zostanie podany przez gości, gospodarz otrzymuje walkowera, a kapitan gości dodatkowo zostaje ukarany . Nie ma możliwości "dogadania się" klanów - walkower jest bezwzględny.
3.a. Po wstawieniu składu przez gości nie można dokonywać żadnych zmian w składzie/poście (mimo że jest niedziela godzina 22:00, a gość ma niby czas do 24:00). Kapitan klanu "przyłapanego" na edytowaniu posta ze składem zostaje ukarany  (co za tym idzie, walkower 0-24). Nie ma możliwości "dogadania się" klanów - walkower jest bezwzględny.

4. Do godz. 24 we wtorek poprzedzający mecz kapitan (bądź osoba wyznaczona przez niego) klanu gospodarzy dobiera do czterech przeciwników cztery zespoły ze swojego klanu i tym samym sporządza harmonogram spotkań (kto z kim). Cztery zespoły z klanu gospodarzy zostaje tym samym zobligowanych do wysłania wyzwania swojemu przeciwnikowi na najbliższą sobotę. O swoim wyborze kapitan klanu gospodarzy zobowiązany jest powiadomić na forum http://forum.managerzone.pl (w specjalnie do tego celu założonym temacie dotyczącym danej kolejki), podając także nazwy obu klanów oraz ligę, w jakiej one grają. Jeśli takowy skład nie zostanie podany przez gospodarzy, goście otrzymują walkowera, a kapitan gospodarzy dodatkowo zostaje ukarany . Nie ma możliwości "dogadania się" klanów - walkower jest bezwzględny.
4.a. Po wstawieniu składu przez gospodarzy nie można dokonywać żadnych zmian w składzie/poście. (mimo ze jest wtorek godzina 22:00 a gospodarz ma niby czas do 24:00). Kapitan klanu przyłapanego na edytowaniu postu ze składem zostanie ukarany  (co za tym idzie walkower 0-24). Nie ma możliwości "dogadania się" klanów - walkower jest bezwzględny.

5.a. Za niepodanie ligi i/lub nazw grających klanów w poście podającym skład lub zestaw par, zgłaszający otrzymuje , post jest jednak ważny. W wypadku braku jednego z elementów informacja o nim może zostać dodana najpóźniej do terminu podania składu przez gości/gospodarzy w poście oddzielnym, wówczas kartki karnej nie ma.
5.b. Za niepodanie ligi i/lub nazw grających klanów w poście podającym wynik kapitanowie zainteresowanych klanów otrzymują , post jest jednak ważny. W wypadku braku jednego z elementów informacja o nim może zostać dodana najpóźniej do terminu podania wyniku przez gości/gospodarzy w poście oddzielnym, wówczas kartki karnej nie ma.

6 Drużyna klanu gospodarzy biorąca udział w najbliższym meczu LKJ ma obowiązek wysłać wyzwania do środy, do godz. 12 swojemu przeciwnikowi. Jeśli tego nie uczyniła, przeciwnik (gość) otrzymuje walkowera, a gospodarz .
6.a. Gość ma obowiązek przyjąć wyzwania do czwartku do godz. 12, jeśli tego nie uczyni przeciwnik (gospodarz) otrzymuje walkowera, a gość .


7. Jeżeli drużyna zagra nieuprawnionym zawodnikiem, drużyna przeciwna dostaje walkowera 3-0, a właściciel drużyny, w której zagrał nieuprawniony zawodnik, dostaje . Zgłoszenia takiego walkowera podaje się do wtorku do godz. 24 z adnotacją/uzasadnieniem, że w danym meczu wystąpił nieuprawniony zawodnik. Osoba zgłaszająca jeśli nie poda adnotacji/uzasadnienia otrzymuje  kartkę dyscyplinarną.

8. Jeżeli dwumecz nie zostanie rozegrany a żadna ze stron nie zgłosi w regulaminowym terminie przyczyn jego nierozegrania, to obydwaj gracze otrzymują . Jeśli nie odbędzie się tylko jedno spotkania - zawodnicy zostają ukarani . (Przy podaniu wyników wystarczy wpisać obok zainteresowanych graczy x-x x-x)

9. Walkowery trzeba zgłaszać odpowiednio wcześnie, jednak nie później, niż do piątku do godziny 12, po tym terminie nierozegranie meczu z jakichkolwiek przyczyn będzie traktowane jako remis bez punktowy.

10. W przypadku przyjęcia wyzwania po terminie i ustaleniu spotkania, mecz uznawany jest jako rozegrany, pomimo tego, że drużyna nie zmieściła się w terminie. Mecz ustalony = Mecz rozegrany. Fakt ten należy zgłosić organizatorom. Walkower zostaje cofnięty, jednak kartki przyznane wcześniej nie zostają cofnięte.

11. Jeśli skład lub pary na najbliższy mecz zostaną podane przez osobę nieupoważnioną (bez funkcji : kapitan, zastępca lub osoba upoważniona) i taka informacja zostanie podana przez upoważnioną osobę klanu przeciwnego lub organizatora, post zostaje uznawany za nieistniejący.

12. Wszystkie spory rozstrzygają opiekunowie LKJ. Jeżeli rozstrzygnięcie po czyjej stronie leży wina będzie niemożliwe - spotkanie danych drużyn nie będzie brane pod uwagę przy pojedynku klanów.
21.10.2012, 11:42


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości