Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
INTERNATIONAL LEAGUE U-21 (zasady / rules)
aragorn12 Offline

Liczba postów: 5 035

INTERNATIONAL LEAGUE U-21 (zasady / rules)
REGUŁY GRY / RULES THE GAME

███ NIEDZIELA / SUNDAY ►►► wysyłamy wyzwania, podajemy wynik meczu / we send challenges, we give results
███ PONIEDZIAŁEK / MONDAY ►►► wysyłamy wyzwania, podajemy wynik meczu / we send challenges, we give results
███ WTOREK / TUESDAY ►►► wysyłamy wyzwania, podajemy wynik meczu / we send challenges, we give results
███ ŚRODA / WEDNESDAY ►►► ostatni dzień na akceptację wyzwań / the last day to accept challenges
███ CZWARTEK / THURSDAY ►►► ustawiamy taktykę, zgłaszamy walkowery / set the tactic, we report walkover
███ PIĄTEK / FRIDAY ►►► ustawiamy taktykę, zgłaszamy walkowery / set the tactic, we report walkover
███ SOBOTA / SATURDAY ►►► gramy mecz / we play match

███ każdy ma obowiązek poinformować organizatora (aragorn12) o wyniku z ostatniego meczu i sprawdzenie, czy rywal zagrał odpowiednim składem (juniorzy U-21) / everyone is obliged to inform the organizer (aragorn 12) about the result of the last match and check if rival played the appropriate squad (juniors U-21)
███ wyzwania dwustronne, mecze dom i wyjazd / challenges on both sides, we play home and away
███ trzy nierozegrane mecze = usunięcie z ligi (wyjątek stanowią mecze nierozegrane usprawiedliwione) / three unplayed matches = ban from league (exceptions are unplayed matches justified)
███ można zmienić termin meczu za obopólną zgodą / You can change the date of the match by mutual consent
███ ostatni dzień na rozegranie meczu i podanie wyników to wtorek i środa po ostatniej kolejce / the last day to play the match and the results are this Tuesday and Wednesday after the last round
███ w barażach uwzględnia się najpierw ilość punktów, potem ilość zdobytych bramek lub większą ilość bramek zdobytych na wyjeździe, a na końcu liczbę strzałów ze statystyk / in the play-offs take into account the number of points first, then the number of goals scored or more goals scored away from home, and finally the number of shots statistics

ŻYCZĘ DOBREJ ZABAWY I POWODZENIA / HAVE FUN AND GOOD LUCK
26.06.2016, 21:08

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości